[Java lista] Válasz: Re: OFF: állásajánlat

istvan.ketler at lhsystems.com istvan.ketler at lhsystems.com
2009. Sze. 7., H, 14:36:40 CEST

Átírni? Nézd, ha van egy belőtt, jól működő program, amit már megszoktak a felhasználók, és a sebessége is kielégítő, akkor miért kell átírni? Hogy elkezdhessenek új bugokkal küszködni?

A C-megmeg vs Java felvetéseddel kapcsolatban pedig azt állítom, hogy kisebb a különbség a kettő között, mint a JSDK és J2EE fejlesztés között. Szemléletben is. Mégsem sír senki, ha egy jó jávás elmegy J2EE-t fejleszteni.

Üdvözlettel,

Iván

István Ketler

Lufthansa Systems Hungaria Kft.
Airline Management Solutions
Schedule & Revenue Management
Alkotás u. 53.
1123 Budapest
Hungary

Tel: +36 1 887-2815
Fax: +36 1 887-2977

Room: MOM Park, Building A, Room 556

e-mail: istvan.ketler at lhsystems.com
Internet: www.LHsystems.hu

Sitz der Gesellschaft / Corporate Headquarters: Lufthansa Systems Hungaria Kft, Budapest, Fövarosi Birosag 01-09-463417
Geschaeftsfuehrung / Management Board: Monika Houck