[Java lista] Válasz: Re: OFF: állásajánlat

biziclop biziclop at gmail.com
2009. Sze. 7., H, 14:43:08 CEST

2009/9/7  <istvan.ketler at lhsystems.com>:
> Átírni? Nézd, ha van egy belőtt, jól működő program, amit már megszoktak a felhasználók, és a sebessége is kielégítő, akkor miért kell átírni? Hogy elkezdhessenek új bugokkal küszködni?

Nem, hanem hogy ne keruljon milliokba a fenntartasa. Hogy ne kelljen
olyan hardvereken futtatni, amikhez mar nem kapsz alkatreszt. Hogy ne
azon muljon a tulelesed, hogy talalsz eleg 60+ eves fejlesztot, akik
horribilis aron vallalnak olyan rutinkarbantartast, amit
huaszadannyiert kapnal meg, ha epeszu kornyezetben futna a programod.

En se vagyok annak a hive, hogy folyton piszkalj egy mukodo rendszert,
dfe a folyton piszkalas es a 70-es evekbeli technologiahoz valo
gorcsos es eszementul draga ragaszkodas kozott azert van egy eleg
szeles mezsgye, benne a racionalitas keskeny savjaval.

lsp