[Java lista] Mi az új Clipper? (was: OFF: állásajánlat)

Keresztes József jkeresztes at vati.hu
2009. Sze. 7., H, 15:37:44 CEST

Hogy miben ? Azt te döntöd el. Ha Z80 assembly-hez értesz abban is megírhatod.

Nekem van egy idősebb nyugdíjas programozó régi kollégám.
Foglalkozott a java-val is, de valahogy nem jött be neki.
Ha azt mondom írok java-ban egy mókás appletet, és jó ötletnek
tűnik akkor ő megcsinálja Turbo Pascalban. Ő erre esküszik.
Nem is gondolja az ember ki miben programozik, hacsak nem néz körül
ismerősi körben.