[Java lista] Mi az új Clipper? (was: OFF: állásajánlat)

Molnár Miklós timortinj at freemail.hu
2009. Sze. 7., H, 17:40:06 CEST

Hali,

Ma már írtam egy hülyeséget a thread-nyitó hozzászólás kapcsán, de ha
ennyire pörög a thread, muszáj megpróbálnom még egyet. ;)

- Miért nem volt életképes free vagy barátibb árú alternatívája a
"Delphi-örökösnek" mondható millió forintos JBuilder 8-nak. Kezdemények
voltak, én is láttam. Mi az ami működött a Delphinél és nem működött a
JBuildernél? Mennyi klasszikus kliens-szerver alkalmazás készül manapság
zöldmezősen: lehet, hogy konvergál a nullához, úgy összeségében?

- Miért volt jó a Borlandnak vagy az utódjának, hogy ugyanezt a drága-cuccot
totálisan letérve a jól bevált(?) alapokról, Eclipse-re helyezték. Az
Eclipse ingyen is rendelkezésre áll, minek venni hozzá drága JBuildert, ami
meg jó és egyedülálló volt (tán utoljára a v8-ban, ha jól emlékszem), az meg
kukába került. Fejleszt valaki JBuilderben? Nem halott termék az?

MM