[Java lista] Mi az új Clipper? (was: OFF: állásajánlat)

Gabor Szokoli szocske at gmail.com
2009. Sze. 7., H, 17:23:11 CEST

2009/9/7 ern0 <ern0 at linkbroker.hu>:
> Ha megkeres a szomszéd
> pizzás/autószerelő/fodrász, hogy írjak neki egy egyszerű
> rendelésnyilvántartó/munkalap/bejelentkezési rendszert, amit 20 éve
> Clipperben csináltam volna, akkor ma miben?

Akkor ma fel ora alatt talalok open source megoldast ami lefedi a
problema 90%-at, es olyan nyelven lehet kiterjeszteni a maradek
10%-kal, amiben hajlando vagyok programozni :-)

Vagy abban, ami eppen legjobban erdekel, ez esetben imadkozhat, hogy
ne eppen a DNS alapu programozas legyen a favorit :-)

Amugy gondolom delphiben csinalja az ilyet a szaki.

Szocske