[Java lista] Mi az új Clipper? (was: OFF: állásajánlat)

GIMESI_Andras__ifj x.3d.gime at gmail.com
2009. Sze. 7., H, 16:10:25 CEST

Szerintem a Clipperhez mérhetően nincs olyan rendszer 2009-ben, amivel
olyan egyszerűen és gyorsan lehet jó alkalmazást fejleszteni, mint a
Clipperrel...
Tehát lehet, hogy a válaszom az lenne, hogy akár még most is
Clipperben.  Pláne, hogy már DOSbox is van... ;-)))

Gime
 http://Gime.hu
 http://AudioVisions.hu