[Java lista] Ajax Callback paraméter

Hortobágyi László laszlo.hortobagyi at dataexplorer.hu
2009. Sze. 15., K, 10:19:36 CEST

Igazság szerint egy delphi alapú intraweb alkalmazást fejlesztek, aminek a lehetőségei elég gyengén vannak dokumentálva :|
A bajom az, hogy táblázatot kellene megjelenítenem, de az IE rettenesen belassul, ha kicsit több intraweb kontrol van fenn egy lapon. Ezért csináltam egy sima HTML táblát, aminek a celláiban ezek a bizonyos SPAN-ok vannak, s annak az onClick eseményéhez kötöttem a processAjaxEvent hívást. Ezt a szerver oldalon az intraweb alkalmazás fogadja is, csakhogy nem tudom szerver oldalon megállapítani, hogy melyik „címke” hívta meg.

HoLa