[Java lista] Ajax Callback paraméter

Zsombor gzsombor at gmail.com
2009. Sze. 15., K, 10:42:47 CEST

Egyrészt örülünk, hogy egy javascript-delphi problémádat a java listára
küldve kívánod megoldani :) Másrészt meg nehéz kitalálni, hogy mit csinál a
processAjaxEvent hívás, javasolnám, hogy vedd elő (töltsd le és telepítsd) a
Firebug nevü firefox kiterjesztést, és nézd végig, hogy pontosan mit csinál,
hogyan és mit hív, és valóban elküldi az összes paramétert a szerver felé.

ĂĽdv
 Zs