[Java lista] JUM

Peter Verhas peter at verhas.com
2009. Sze. 15., K, 13:08:21 CEST

2009/9/15 CoL <col at gear.hu>:
> Hali,
> és ha mindezt mondjuk már a mai időknek megfelelően csinálnánk? Fogjunk
> egy streaming site-ot (ustream vagy ami tetszik) fogjuk meg a kameránkat
> a gépünkel, adjuk élő egyenes adásba a rendezvényt, és az egyes
> előadásokat, a live stream, alatt rögzitsük videóként. És ehhez kb semmi
> sem kell, csak minimális sávszél, 1 ember aki a gépével és a digicam-el
> ül és hallgatja az előadást, és néha nyomkod.

Szerintem ez meg az ami nem áll rendelkezésre. Nekem legalábbis.

> Minek ehhez hozzáértő személy, tárhely, streaming lehetőség, és főképp
> plusz idő bármire is?

Hozzáértő személy? Ültesd oda a takarítónénit a gépével és a digicam-el, hogy
hallgassa az előadást, és néha nyomkodjon :-)

Ne becsüld le azt a szaktudást, amivel rendelkezel!

> Igy bárki láthatja élőben is a JUM-ot, ha nem tud eljönni akkor is, és a
> videókat is vissza lehet nézni bármikor, anélkül, hogy a rendezőknek
> bármit is kellene finanszírozni vagy biztosítani.

Ez meg egy lol. Ha valaki más biztosítja, akkor nem kell a
szervezőknek. Ha valaki fizeti az ebédemet, akkor nekem ingyen van. De
úgy általában nincs olyan, hogy ingyen ebéd. Ha nem kell érte fizetni,
valaki akkor is finanszírozza. Ha mást nem, hobbiból.

De imho igazából semmi baj azzal amit írsz.

Alapvetően igazad van. Tényleg nem kell a DVD minőség, és nem kell
megvágni sem. Nekem nincs digicam-om, (illetve az Hi8, de attól még át
kell játszani fire wire-n, ami diszk sebesség miatt nem megy, ezért
analóg jelről kell újradigiznem a másik gépen ahol nincs firewire, de
ebbe ne menjünk bele) ezért ez idő. Nekem, a saját kamerámmal. És nem
tudtam gondolatilag kitörni ebből a körből.

Tehát nem gúnyolódom, komolyan gondolom: tényleg neked van igazad.

Akár első sorba odaülsz, 5eFt-ért lehet kapni nagy felbontású
webkamerát, mikrofon és notebook, sw. rögzít. Az is jobb, mint ami
most van (a semmi). Utána meg se kell vágni, had menjen fel site-ra.
Esetleg előtte egy konverzió max.

--
Verhás Péter
ügyvezető