[Java lista] JUM

CoL col at gear.hu
2009. Sze. 15., K, 13:16:48 CEST

Hali,

Peter Verhas wrote:

> Hozzáértő személy? Ültesd oda a takarítónénit a gépével és a digicam-el, hogy
> hallgassa az előadást, és néha nyomkodjon :-)
>
> Ne becsüld le azt a szaktudást, amivel rendelkezel!

nem becsültem le, egyszerüen nem kell professzionális szaktudású kamara
man, szerintem. Ha van az szuper dolog, de nem blocking.

> Ez meg egy lol. Ha valaki más biztosítja, akkor nem kell a
> szervezőknek. Ha valaki fizeti az ebédemet, akkor nekem ingyen van. De
> úgy általában nincs olyan, hogy ingyen ebéd. Ha nem kell érte fizetni,
> valaki akkor is finanszírozza. Ha mást nem, hobbiból.

Nem hobbi. Többnyire reklámnak hívják. De nekem az jön le, hogy igazán
nem ismered ezeket a lehetőségeket, mit nyujtanak, mit tudnak. Érdemes
lehet utánanézni, kipróbálni.

> Akár első sorba odaülsz, 5eFt-ért lehet kapni nagy felbontású
> webkamerát, mikrofon és notebook, sw. rögzít. Az is jobb, mint ami
> most van (a semmi). Utána meg se kell vágni, had menjen fel site-ra.
> Esetleg előtte egy konverzió max.

épp ahogy Felhő is írta, azért itt sem csak arról van szó, hogy az 5e-es
webkamerával kameráznak az emberek. És nem kell sw ami rögzít
(filesystembe), mármint lokál gépen.

Szerintem megérne egy próbát, hogy ezen lehetőségeket esetleg megnézd,
kipróbáld, és ha akarod akkor processzinoális eszközökkel/tudással
hajtsd meg.

C.