[Java lista] forráskód védelme

Marai Laszlo lists at atleta.hu
2009. Sze. 25., P, 13:30:10 CEST

On Thu, 24 Sep 2009 18:49:06 -0700
Gergely Hodicska <felho at avalon.aut.bme.hu> wrote:

  Hali!

> Happy szvsz tudna mesélni. ;)

Jo, OK, ti kivetelek vagytok a mobilos trukkozeseitekkel, ott
lehetne idot sporolni. Bar azert szerintem ott meg az obfuszkalas nem
sokat segit, mert ezekben az esetekben (sajat tapasztalat ;) ) altalaban
arrol van szo, hogy az egyes APIkat trukkosen hasznalja az ember. Az meg
ugye egy osszezavart kodol is relativ jol kiolvashato. Na meg mobilon nem
is kerdes, hogy hanszlajuk-e es nem is a vedelem az elsodleges szempont.

  atleta