[Java lista] forráskód védelme

fisha fisha at freemail.hu
2009. Sze. 25., P, 13:54:09 CEST

Sziasztok!

Talán csak az a szempont maradt ki, hogy nem csak ellopás ellen védheted
magad. Hanem amiatt is, hogy egy esetleges kisebb továbbfejlesztést
tőled rendelnek-e meg, vagy egy javahoz kicsit értő belsős ember beírja
azt a pár sort a kódodba.
Amúgy csak az ördög ügyvédjét játszom, mert én még sose obfuszkáltam.
(Ha ezt egy villamoson mondanám, biztos sokan egész másra gondolnának,
mint mi :) ).

Üdv,
Fisha