[Java lista] Liferay

Komáromi Zoltán komaromi.zoltan at horticosoft.hu
2009. Sze. 25., P, 15:08:38 CEST

Sziasztok,

sikeresen beállítottam a PostgreSQL szervert a Liferay alá.

Mivel eddig nem használtam a JavaEE nyújtotta előnyöket, és ez a projekt
elég kicsi, gondoltam nosza.

A problémám ott van, hogy sehol nem találok olyan portlet leírást vagy
példát, ahol ejb lenne mögötte. Elolvastam x doksit de nem jutottam
előrébb. Az rendben van, hogy mit kell írni a kódba, hogy egy entitást
írjon le, de ehhez szükség lenne egy EntityManager példányra is. Hogyan
férek hozzá a Liferay EntityManageréhez? Probléma az, hogy ha a
jdbc/LiferayPool-ra definiálok egy Hibernate-s PersistenceUnit-ot, mert
e nélkül a '@PersistenceContext EntitiyManager em' kivételt dob, akkor
is az em null lesz.

Nyílván valamit nem jól gondolok, de rájönni sem tudok.

Előre is köszi a segítséget.

KoZo