[Java lista] Liferay

Komáromi Zoltán komaromi.zoltan at horticosoft.hu
2009. Sze. 25., P, 17:15:56 CEST

Köszönöm.

Akkor csak hogy teljesen jól értem-e:

Csinálok egy teljesen szabályos EE alkalmazást, ahol a webes modul egy
portlet. Ezt deployolom a portál alá.
Ekkor ugye elő kell írnom, hogy legyen egy xy adatforrás az
alkalmazásszerveren beállítva.

Titkon bíztam benne, hogy a JPA-t megosztja a portál. De akkor ezért nem
találtam a szabványban. :(

Még egyszer köszönöm.

KoZo