[Java lista] Liferay

sashee gsashee at gmail.com
2009. Sze. 26., Szo, 11:24:52 CEST

Szia!

A liferay sajat orm-et hasznal, ami nem jpa-s. Van vhol az oldalan egy
lista, hogy milyen jpa providerekkel tudod beloni magadnak, ha
jolemlekszem eclipselink kozottuk van, hibernate nem. Amugy hibernatet
hasznal orm-re, amit te is tudsz hasznalni, a service.xml-bol generalt
osztalyokkal. Nagyjabol ugy mukodik, hogy a service.xml-be leirod,
hogy milyen tabla, milyen oszlopokkal es milyen finder metodusokkal
legyen, aztan legeneralod(erre talalsz tobb peldat es howto-t a
liferay.com-on), majd megirod a LocalServiceImpl(ha jolemlekszem,
akkor igy hivjak)-et az egyeb metodusokkal. Ez persze teljesen liferay
specifikus, nem hordozhato, ugyanakkor nem lesz 2 projected, csak 1
(nem lesz EJB-s project).
Szerintem jo megnezegetni a liferay sourceban, hogy a meglevo modulok
hogy is mukodnek milyen generalt es milyen kezzel irt kodjaik vannak.

sashee