[Java lista] Liferay

Komáromi Zoltán komaromi.zoltan at horticosoft.hu
2009. Sze. 26., Szo, 12:11:22 CEST

Szia,

köszi, egyébként arra találtam infót, hogy miként utasítsam JPA
használatára. A magam részéről azért maradnék a nem specifikus
megoldásnál. A két projekt nem gond :)

Viszont most van még egy gondom, ha összecsomagolom az ejb-t és a
portletet egy ear-ba, akkor a portlet nem adható hozzá a laphoz. A
portlet amúgy teljesen rendben van, deployolható. És önmagában
deployolva rendesen be is kerül a portletek közé.
Mit rontok el?

Közi

KoZo