[Java lista] biztonsági rések

biziclop biziclop at gmail.com
2010. Ápr. 13., K, 15:44:14 CEST

2010/4/13 Gábriel Ákos <akos.gabriel at i-logic.hu>:

> A webstartot azért nem temetném ilyen hirtelen.

Temetni nem kell, de nem hinném, hogy jelentősen megugrana egyszercsak
a használata. Nem valószínű, hogy a Web3.ö-t JavaWS-re fogják építeni,
na. :)

> You mean ha az Oracle beperelné? :)
> Egyébként ha jól láttam, nincs explicite termék megnevezve, tehát nehéz
> azt mondani, hogy a termék hitelét rontották. :)

Hát olyasmi, mert ugye lényegében fogtak egy hírt, ami egy létező, bár
nem túl lényeges (és részben már javított) és kizárólag kliensoldali
Javát érintő biztonsági résről szúlt, és úgy állították be, mintha egy
globális, a Java rendszert alapjaiban megrengető dologról lenne szó,
megfűszerezve a saját pánikkeltő baromságaikkal.

Nekem ettől bizony beszívódott a szemem.

lsp