[Java lista] biztonsági rések

zamek zamek at vili.pmmf.hu
2010. Ápr. 13., K, 16:14:30 CEST

hello,

On 04/13/2010 03:44 PM, biziclop wrote:
> Hát olyasmi, mert ugye lényegében fogtak egy hírt, ami egy létező, bár
> nem túl lényeges (és részben már javított) és kizárólag kliensoldali
> Javát érintő biztonsági résről szúlt, és úgy állították be, mintha egy
> globális, a Java rendszert alapjaiban megrengető dologról lenne szó,
> megfűszerezve a saját pánikkeltő baromságaikkal.

Javitsatok ki - mivel nem hasznalok rongydozert, csak javitok - ha
rosszul tudom, de mintha az activeX-ek ugyanerre a rugora jarnanak.
Ott is rakerdez, aztan ha "megbizol" a kibocsatoban, szabad a gazda.
Tetezve azzal, hogy az alapertelmezetten az "ismert" file-ok
kiterjeszteseit elrejti, ezert a mail-ben kapott
AnnaKournikovaObszcenPozban.jpg.exe-re klikkelve ugyanigy feljon a
figyelmeztetes, ami a felgerjedt ferfiemberre vajmi keves hatassal van.

Akkor verjunk szoget az ActiveX koporsojaba is!

--
  thx,
E-Mail: zamek at vili.pmmf.hu