[Java lista] CKEditor és Java file browser/uppload

Mariák Kálmán sirkalmi at kalmiesemese.hu
2010. Ápr. 15., Cs, 11:44:01 CEST

Szervusz!

Nem, dehogy. A CKEditor-ban van lehetőség a szerveren lévő file-ok
(képek és egyéb dokumentumok) böngészésére és linkként vagy képként
beszúrni a szerkesztett tartalomba. Ezen felül lehetőség van a kliensről
a szerverre feltölteni tetszőleges file-okat. Erre a célra létezik egy
Java Servlet ami kiszolgálja az előbb említett funkciókat de sajnos csak
FCKEditoros verzió van belőle és nem tudom, hogy ez együtt tud-e működni
a CKEdiotrral.

Minden jót!

sirkalmi