[Java lista] pdfdoclet ekezet

Laja laja at freemail.hu
2010. Ápr. 19., H, 19:01:23 CEST

Hi!

API docot kell generálnbom PDF-ben, méghozzá ékes magyar nyelven. A
forrás szépen dokumentálva van UTF-8- al. A pdfdoclet legújabbal
szenvedek, de a kész PDF-ben mindig hibásak az ékezetek. Valaki tudja mi
a megoldás?

build.xml-ben ez van:

    <target name="javadoc_pdf2" description="Create Javadocs PDF 2">
        <javadoc
            classpathref="classpath"
            encoding="utf-8"

            doclet="com.tarsec.javadoc.pdfdoclet.PDFDoclet"
            docletpath="docgener/pdf2/pdfdoclet.jar"
            additionalparam="-pdf ${jdoc}/xxxx.pdf -config
docgener/pdf2/pdfdoc.properties"

            <packageset dir="${src}" defaultexcludes="yes">
                <include name="**/*" />
            </packageset>
        </javadoc>
    </target>

A pdfdoc.properties tartalma:

debug=true
workdir=docgener/pdf2
api.title.page=yes
api.title.file=cover.html
filter=false
author=no
version=no
since=no
summary.table=yes
inherited.summary.table=internal
encrypted=yes
allow.printing=yes
create.links=yes
create.index=yes
create.frame=yes
dontspec=java.util,java.lang
label.tag.param=Paraméterek:
label.tag.return=Visszatérési érték:
label.tag.see=Lásd még:
label.tag.todo=Teendők:
font.text.name=font/FreeSerif.ttf
font.text.enc=UTF-8
font.code.name=font/FreeMono.ttf
font.code.enc=UTF-8

A saját betűkészletet már kínlódásból raktam bele, de azzal se működik...

Laja

IU: Auriga-val is próbálkoztam, de az még elszáll mielőtt PDF lenne
belőle :(