[Java lista] JAAS LoginContext / Standalone Client

Szomor Attila aszomor at computertechnika.hu
2010. Ápr. 22., Cs, 09:52:25 CEST

Sziasztok,

Egy GlassFish v3 szerveren létrehoztam a jdbcRealm-ot ahogy a szakkönyvek
és a google ajánlotta, az EJB-ket elláttam a megfelelő annotációkat
sun-application.xml és a sun-ejb.xml fájlokat is kitöltöttem, ez a része
jó is mert ProgrammaticLogin-al rátudok lépni és működik is.

Viszsont én egy standalone kliensből a LoginContext-et használva szeretnék
a jdbcRealm-ba bejelentkezni, egyelőre a "No LoginModules configured"
hibáig sikerült eljutnom.
Sajnos ezt a munkaadóm nem tartja eredménynek, tudtok útmutatást adni
merre van az előre?

Köszönom, Attila.

Kód részlet:
------------
try {
   log.debug("START: jdbcRealm");
   ph = new CTMedikaClientPassiveCallbackHandler(username, password);
   lc = new LoginContext("jdbcRealm",ph);
   lc.login();

   // --- Test this call is allowed or denyed ?
   ua =
(UserAuthenticationRemote)ic.lookup(UserAuthenticationRemote.class.getName());
   ua.getUserByPassword(password);
   // ---

   lc.logout();
   log.debug("STOP: jdbcRealm");
} catch (Exception e) {
   log.error(e);
}

jaas.config:
------------
jdbcRealm {
     com.sun.enterprise.security.auth.login.ClientPasswordLoginModule
required debug=true;
};

log:
----
16:07:50,364 DEBUG CTMedikaClientFacade:423 - START: jdbcRealm
16:07:50,371 ERROR CTMedikaClientFacade:432 -
javax.security.auth.login.LoginException: No LoginModules configured for
jdbcRealm

--
Pécs is the European Capital of Culture in 2010