[Java lista] java.util.Logging memory leak

Gábriel Ákos akos.gabriel at i-logic.hu
2010. Ápr. 23., P, 09:44:39 CEST

On Thu, 2010-04-22 at 21:47 +0100, biziclop wrote:

> Ahogy elnézem, ez csak azoknak okoz valójában gondot, akik agyhalott
> módon minden egyes logoláshoz új loggert kérnek ki, ahelyett, hogy
> elrakják az először kapott referenciát.
>
> lsp

Nem néztem utána részletesen a problémának, de a fickót sok mindennek
gondolnám, agyhalottnak pont nem.
Érdekes hozzáállás egy olyan problémához, amely bizonyos jdk alverziók
alatt gondot okoz, bizonyosak alatt meg nem.
Persze tudni kell, hogy a komplett fűtésvezérlése (ennek az
agyhalottnak) 4MB heap-el működik, és ebből fut ki.

--
Üdvözlettel,
Gábriel Ákos