[Java lista] java.util.Logging memory leak

biziclop biziclop at gmail.com
2010. Ápr. 23., P, 10:57:43 CEST

> Nem néztem utána részletesen a problémának, de a fickót sok mindennek
> gondolnám, agyhalottnak pont nem.
> Érdekes hozzáállás egy olyan problémához, amely bizonyos jdk alverziók
> alatt gondot okoz, bizonyosak alatt meg nem.
> Persze tudni kell, hogy a komplett fűtésvezérlése (ennek az
> agyhalottnak) 4MB heap-el működik, és ebből fut ki.

Nem ő az agyhalott, hiszen a hibajelentésben ez áll:

ust more information about the issue.
The code above is just an artificial piece of code which easily
reproduces the problem.
In the live system the allocation call tree looks like:
com.sun.jmx.mbeanserver.JmxMBeanServer.getAttribute(ObjectName name,
String attribute)
com.sun.jmx.trace.TraceManager.getLogger(int type)
java.util.logging.Logger.getLogger(String name)

Tehát ha jól értem, a JmxMBeanServer az, amelyik bénán kezeli a
loggereket. Tehát hacsak nem a haverod írta az mbeanservert, akkor nem
ő a hunyó.

Te láttál vagy írtál már olyan kódot, amelyik annyiszor kért új logger
instance-t, ahányszor ki akart írni egy új sort a logba?

lsp