[Java lista] Wicket refresh

Olaj Péter peter.olaj at amkai.com
2010. Ápr. 27., K, 17:32:49 CEST

Sziasztok!

Kezdő Wicket-es vagyok, de nagyon tetszik.
Beleütköztem a következő problémába:
a setResponsePage-nek ugye megadhatok Class-t, ekkor ha jól gondolom
példányosítja ezt az osztályt, de megadhatok egy Page leszármazottat is.
Én ezt szeretném használni, mivel egy oldalra több oldalról is el
szeretnék jutni, de átadnám, hogy honnan jöttem és akkor a
setResponsePage-nek ezt adom oda. Viszont ebben az esetben nem
frissülnek be az oldalon lévő adatok (ami igazából várható is volt). A
kérdésem az lenne, hogy valahogy rá lehet venni mégis ebben az esetben a
frissülésre, vagy ennek a problémának más a megoldása?

Köszi
Péter