[Java lista] Wicket refresh

Cserep Janos cserepj at gmail.com
2010. Ápr. 27., K, 17:40:26 CEST

> a setResponsePage-nek ugye megadhatok Class-t, ekkor ha jól gondolom
> példányosítja ezt az osztályt, de megadhatok egy Page leszármazottat is.

Rosszul gondolod, csak akkor példányosítja, amikor a linkre kattintva
a user átmegy a Class által definiált oldalra.

> Én ezt szeretném használni, mivel egy oldalra több oldalról is el
> szeretnék jutni, de átadnám, hogy honnan jöttem és akkor a
> setResponsePage-nek ezt adom oda.

Átadhatod PageParameter-ként is: setResponsePage(xxxx.class, new
PageParameters("honnan=" + this.getClass().getName()), vagy akár a
Session-ön keresztül. Ha mindenáron példányként akarod átadni, annak
csak annyi hátulütője van, hogy a page-ed nem lesz stateless, és a két
objektum között lesz egy referencia, ami ha az oldal példány
szerializálódik növeli szépen az objektumok méretét.

> Viszont ebben az esetben nem
> frissülnek be az oldalon lévő adatok (ami igazából várható is volt). A
> kérdésem az lenne, hogy valahogy rá lehet venni mégis ebben az esetben a
> frissülésre, vagy ennek a problémának más a megoldása?

Mutass konkrét kódot, hogy mi nem frissül be. Valószinűbb inkább, hogy
statikus modelleket használsz, de ez így kevés információ.