[Java lista] Wicket refresh

Verhás István istvan at verhas.com
2010. Ápr. 27., K, 18:17:35 CEST

Van még egy lényeges különbség a Class és az instance hívás között. Ha
instance-t adsz akkor értelem szerűen te példányosítod, vélhetően minden
requestre ami a linket éri. Ha Class-t adsz akkor a wicket-re bízod,
hogy új példányt készít vagy cache-ből szolgálja ki. A cache
használatánál természetesen figyelembe veszi a paramétereket is. Ez
addig nem érdemi különbség amíg csak játszol vele, de amikor "sokan"
használják és/vagy az oldal összeállítása erőforrás igényes...
Az oldal frissülés fogalma a leírásod alapján nekem sem világos.
üdv
vi