[Java lista] Oracle vs. Google

Gábriel Ákos akos.gabriel at i-logic.hu
2010. Aug. 18., Sze, 10:17:57 CEST

On Tue, 2010-08-17 at 18:37 +0200, Molnár Miklós wrote:

> "Az Oracle abba kötött bele, hogy az Android nem Java futtatási környezetet
> használ, hanem egy Dalvik névre hallgató virtuális gépet, futásidejű
> kódfordítással. Az Oracle szerint a Java kód nyitottsága nem jogosítja fel a
> Google-t az ott felhalmozott tudás használatára."

Másik listán erősen kritizálták az indexes forrást. El kell olvasni az
eredetit és esetleg a groklawot a tisztánlátás érdekében. Ott az Apple-t
is behozták a képbe, amit el is tudok képzelni. Nem tudom mi lesz a
vége, de nem örülök a fejleményeknek, főleg azért mert van még egy csomó
open source projekt az Oracle fennhatósága alatt, amiket jó lenne onnan
kivonni, mielőtt gond lesz.

--
Üdvözlettel,
Gábriel Ákos