[Java lista] Oracle vs. Google

Molnár Miklós timortinj at freemail.hu
2010. Aug. 18., Sze, 11:12:54 CEST

Hali,

>Másik listán erősen kritizálták az indexes forrást.
??? Én egy hwsw-s linket adtam meg a groklawon kívül. Egyébként melyik másik
listán? ;)

Előkerestem: gondolom ezek képezték a másik listán a kritika tárgyát:
http://index.hu/tech/2010/08/17/bajban_van_a_nyilt_forraskod/
http://index.hu/tech/2010/08/13/szabadalmak_miatt_tamadjak_az_androidot/

>de nem örülök a fejleményeknek

Nem értek hozzá, de nekem két reakcióm volt egyből:

(1) Nekem nem szívem csücske a gugli (piacilag sikeres amit csinál, de
léteznek a világban más szempontok is mint a piaciak): ebben a konkrét
esetben viszont az Oracle érzésem szerint inkorrekt eszközökkel akar
turkálni más - potenciálisan vastag - pénztárcájában (annyira azért nem
meghazudtolva korábbról róla kialakult imidzsét)

(2) Az Oracle Corp szerintem fel nem mért (felmérhetetlen?) szakadékba
ugrott evvel a keresettel: egyáltalán nem biztos, hogy sérülésmentesen vízbe
tud csobbanni, miközben pár extra dollár reményében felhasználók tömegeit
szivat(hat)ja.

MM