[Java lista] [spam] [off] fizetesemeles

Godán Tamás gtom at freemail.hu
2010. Dec. 8., Sze, 10:26:01 CET

Sziasztok!

Nálam már volt olyan, hogy mondhatni jelentősen megemelték a fizetésem. Nem is kellett különösebben fenyegetőzni csak őszintén a főnököm elé állni azzal, hogy szerintem a munkám kb ennyivel többet ér, gondolkozzon rajta. Van ilyen, szerintem főnöke és cége válogatja mi a célravezető és egyáltalán mit lehet elérni.

Én azt javaslom, nagyjából legyél tisztában azzal mennyit ér a munkád a cég számára (mennyi bevételt termelsz és mennyi költsége van veled), mennyire van rád épp most szüksége, mennyire elégedettek veled, milyen könnyen vagy pótolható, kollégákhoz képest mennyit keresel - leginkább ezek határozzák meg a fizudat. Utóbbi azért is fontos, mert egy cégen belül ritka, és nem is jó ha az azonos képzettségű/tapasztalatú kollégák fizetése között nagy különbségek vannak. A kimagasló munkáért kimagasló fizetés szép gondolat, de az imént említettek sokkal többet nyomnak a latban.

Érdemes körülnézni milyen lehetőségeid lennének más cégeknél, mennyire speciális a tudásod. Szóval tájékozottan kell előállni egy ilyen ötlettel, reálisan végiggondolni a lehetőségeket és felkészülni a lehetséges reakciókra, mert könnyen előfordulhat hogy a saját véleményeddel mész be és a főnöködével jössz ki

ĂĽdv,
  Tamás