[Java lista] [off] fizetesemeles

Ákos Gábriel akos.gabriel at liferay.com
2010. Dec. 8., Sze, 12:59:26 CET

Mi volna ha megpróbálnál kommunikálni a főnököddel? Esetleg őszintén?
Nekem biztosan ez jönne be...
És őszintén megmondanám, hogy mire van lehetőség és mire nincs.
Őszintén megmondom, nem mindig sikerült megoldást találni, de egymás
szemébe tudtunk nézni és ez a lényeg.
Ha mégsem működik, még mindig lehet állást keresni, interjúzni,
szerződni és a régi helyen felmondani.
Új munkahely nélkül felmondani nem bölcs dolog.

Btw én elégedett vagyok a fizetésemmel. És kb. 13 évvel ezelőtt
kerestem munkát utoljára :)

Üdv,
Ákos