[Java lista] [spam] [off] fizetesemeles

biziclop biziclop at gmail.com
2010. Dec. 8., Sze, 18:00:04 CET

2010/12/8 Ákos Gábriel <akos.gabriel at liferay.com>

> De
>
> Tetszik amikor a túlszabályozás kontraproduktívvá teszi az egész rendszert.
> :)

Hobbi szinten nekem is, de egyébként elég frusztráló tud lenni.

A hiba ott van, hogy mindenki azt hiszi, hogy ha a sikerhez vezető utat
felosztják tetszőlegesen lépésekre, és búnuszokat adnak minden egyes
lépésért, akkor mindenki az általad kijelölt úton fog haladni.

Pedig ez pont olyan, mintha egy képet felvágnál egyforma négyzetekre és
puzzle-ként árulnád. És nem érted, hogy miért nem jön ki az összkép, pedig
egy darab sem hiányzik.

lsp