[Java lista] [spam] [off] fizetesemeles

Keresztes Jozsef jkeresztes at vati.hu
2010. Dec. 8., Sze, 12:37:24 CET

Ø  Én többnyire elégedett voltam a fizetéssel. Nekem elég volt. Néha kiderült, hogy máshol többet adnak, de mindennek meg van a hátránya: nincs ingyen leves. Ha valahol több fizetést adnak, akkor kiderül, hogy ott valamiben többet kell adni. Esetleg olyasmiben, amiben nem akarsz: pl. neked kell üzemeltetni, és az ügyfelek felhívnak vasárnap hajnali kettőkor.

Ez az állandó rendelkezésre állás ismerős dolog, nekem mondjuk nem kellett de kollégámnak igen és persze szombat éjfél körül is jött hívás. Kicsit morcos is volt érte J

Más: egy cégnél úgy lett volna a munka, de ez már rögtön kiderült az állásintejún hogy kezdünk reggel 8:00-tól, dolgozunk 16:00-ig, aztán mindenki kap egy kis pihenőidőt mondjuk 1-2 órát (esetleg haza is lehet menni ha belefér), és utána kb 17:30-tól nyomjuk tovább a java fejlesztést ÉJFÉLIG ! Ez nem egy rendkívüli dolog lett volna hanem mondjuk fél évig egyfolytában ez a norma. Szerintetek ezért mennyit kellett volna kérni, nettó 1.000.000/hó -t ?

Nekem az nem volt világos hogy lehet ezt alvásilag bírni, de lehet hogy én vagyok ilyen kényes gyerek L

Joe