[Java lista] [spam] [off] fizetesemeles

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2010. Dec. 8., Sze, 21:50:28 CET

Hi,

2010. december 8. 11.01.23 dátummal Peter Verhas az alábbiakat írta:
> A fizetésed lakbérre kell meg etetni a gyereked. Ne blüffölj. Először
> keress állást. Ha megvan (biztosan), akkor kérj csak fizetés emelést.

  Ezt a gondolkodást nem tudom osztani... valamelyik oldalt ezzel átvered.
Vagy a másik helyet, ahol már megvolt a kézfogás és a béralku, hogy mégsem
mész... vagy a jelenlegit azzal, hogy van miért küzdeniük.

  Egyszer voltam ilyen helyzetben, nem volt jó érzés.
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor