[Java lista] [spam] [off] fizetesemeles

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2010. Dec. 8., Sze, 21:32:32 CET

Hi,

2010. december 8. 11.01.54 dátummal Zsombor az alábbiakat írta:
> Azért ha valakinek 5 cég mondott már fel, és csak egyszer jött el magától,
> az nekem elég gyanús lenne, hogy nem biztos, hogy ő a legtökéletesebb
> munkaerő. Bár lehet, hogy csak a balszerencsés.

  Sokminden lehet... de azt csak ő tudja, hogy kirúgták vagy felmondott, a
következő munkahelyen ezt nem tudhatják, hacsak le nem informálódnak.
  Mondjuk az sem vet jó fényt valakire, ha 5 munkahelye volt... pláne, ha egy
év alatt és minden megelőző évben is. Nektek mennyi az utóbbi időben az egy
munkahelyen eltöltött idő? Mi lehet az a határ, ami még előnyös és mikor
fordul hátrányba a sok munkahely?  :)
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor