[Java lista] [spam] [off] fizetesemeles

ern0 ern0 at linkbroker.hu
2010. Dec. 9., Cs, 00:04:09 CET

> Mondjuk az sem vet jó fényt valakire, ha 5 munkahelye volt...

Lófaszt, senki le nem szarja.

Pl. itt van Heal Edina, a Google Hungary új vezetője (az még?),
önéletrajzában max. 1-2 éves session-ök vannak, tipikus job hopper,
innen gratulálunk a Google-nek meg az összes kibaszott hülye multinak,
főleg az idióta faszfej HR-eseiknek.

Tessék, keretesban az önéletrajz:
http://index.hu/tech/2010/09/28/uj_vezeto_a_hazai_google_elen/

Kutyám sétáltatását nem bíznám rá, félek, megpattanik közben.

BTW abszolút nem tudok rá haragudni, ha a multiknak ez kell, akkor ezt
kell csinálni, engem nem zavar, az én utamat nem fogja keresztezni,
lehet, hogy tök jó fej - ne kerülgessük: sunáznám.
--
ern0
dataflow programmer & evangelist