[Java lista] [spam] [off] fizetesemeles

Kiss Dávid davidkiss at vipmail.hu
2010. Dec. 9., Cs, 09:54:50 CET

Mindkettotoknek igaza van. Valoban, nem etikus visszatancolni, ha mar megvolt a kezfogas. Viszont ha tulvagytok mar beralkun es kezedben van az ajanlat, akkor meg mindig lehet gondolkodasi idot kerni es eldonteni, hogy mi a jobb szamodra: valtani vagy fizetesemelest kerni.

KD

-- Eredeti ĂĽzenet --
Feladó: Peter Verhas <peter at verhas.com>Címzett: javalist at javagrund.huElküldve: 2010. december 9. 6:10Tárgy : Re: [Java lista] [spam] [off] fizetesemeles

Ebbe belegondoltál valamit, amit én nem írtam bele. Amit leírtam azt el lehet játszani tisztességesen, anélkül, hogy bárkit sportoltatnál, vagy becsapnál.
 --
Verhás Péter
peter at verhas.com
+36(30)9306805
skype: verhas
On 2010.12.08., at 21:50, Auth Gábor wrote:Hi,