[Java lista] [spam] [off] fizetesemeles

András Kovács grobs75 at gmail.com
2010. Dec. 9., Cs, 10:22:40 CET

Üdv!

2010/12/9 Kiss Dávid <davidkiss at vipmail.hu>:
> Mindkettotoknek igaza van. Valoban, nem etikus visszatancolni, ha mar
> megvolt a kezfogas. Viszont ha tulvagytok mar beralkun es kezedben van az
> ajanlat, akkor meg mindig lehet gondolkodasi idot kerni es eldonteni, hogy
> mi a jobb szamodra: valtani vagy fizetesemelest kerni.

Szerintem ha váltani akarok akkor váltani akarok. Ez nem egy kis plusz
fizetésen múlik. Mostani helyemre egyrészt azért jöttem mert
"rendezettebbek" a körülmények, másrészt mert 40%-kal többet fizetnek
mint az előző helyen. Az, hogy nézelődik az ember egy dolog. De ha
eldöntöttem, hogy megyek akkor megyek, mert olyat adnak ami kell.
Azért, hogy ugyanolyan helyen legyek csak kicsit többet fizessenek nem
"görcsölök" új munkahelyért. Ha már váltok akkor valamiben adjon olyat
az új hely amit a mostani nem tud. Ez lehet fizetés, de lehet nem
anyagi is. pl.: kevesebb túlóra, nem kell közelharcot vívni egy
normális gépért, nem kell warez-olni, időben megjön a fizetés, új
technológiával dolgozhatok, vagy támogatják a tanulmányokat. Kinek mi
a fontos. Pl. ameddig egyedül voltam nem érdekelt a túlóra ha
kifizették. Most ez komoly konfliktus forrás lenne hiába fizetik ki ha
nem lehetek a családdal.

--
grobs