[Java lista] fizetésemelés

ern0 ern0 at linkbroker.hu
2010. Dec. 10., P, 14:15:53 CET

> Azért az baromi tanulságos, hogy a baráti légkört mindenki legalább
> fontosnak tartja, míg a menő hardvert és bútort csak kb. egyharmad. Ha
> ez valami színes-szagos menedzsermagazinban megjelenne, lenne nagy
> megdöbbenés.

Multi-HR vonalon jelenthet még újdonságot, de kettővel feljebb már
kezdenek normálisabban menni a dolgok, legalábbis e téren.

Nem keresünk aktívan befektetőt, egyrészt még nem aktuális, másrészt
inkább partner kéne, mindenesetre benne van a pakliban, ezért addig is
próbálunk tanulgatni ezen a számunkra újdonságszámba menő téren,
nézelődünk, okosodunk. Egyik mentorunk lepett meg azzal a kérdéssel,
hogy vajon mi a legfontosabb egy induló cég-projekt esetén, mi az, amit
egy potenciális befektető a leginkább megnéz? Próbáltuk kitalálni:
tőkeigény? megtérülés? üzleti terv minősége? termék (netán, ugye)?
marketing? újdonság faktor? készültségi szint? design? lófasz, mondta a
csóka, a sorrend:
  1. az emberek,
  2. az emberek,
  3. az emberek,
minden más csak utána jön. Az számít, hogy milyen emberek tolják a
projektet, minden más ebből következik, ezen áll.

(Kicsit csodálkoztam, de alapjában örömmel vettem, mert az általunk
felsorolt szempontok némelyikében vannak elmaradásaink, viszont
mindketten kurva jó srácok vagyunk!)
--
ern0
dataflow programmer