[Java lista] fizetésemelés

Ákos Gábriel akos.gabriel at liferay.com
2010. Dec. 10., P, 14:28:17 CET

El kell, hogy keserítselek, mélységesen kamu duma ez. :)
Valóban nagyon fontosak az emberek, hiszen az ő fejükben születik meg
a termék, amiből aztán a bevétel lesz.
De a kapitalistát csak a profit, a biztos profit érdekli. Márpedig a
biztos profitot nem tudod garantálni, ha az konkrét emberektől függ.
Ha minden frankón le van írva, és az ember cserélhető, az már tetszik.

Üdv,
Ákos