[Java lista] Spring 3.0.5 + Eclipselink 2.1.0 + Tocmat 6.x

Mariák Kálmán sirkalmi at kalmiesemese.hu
2010. Dec. 11., Szo, 10:14:48 CET

Szervusz Chico!

Időközben sikerült belőnöm a tárgybeli triót. Kemény 10 órámba
tellt! :-) Legalább 20 exception-t küzdöttem le mire jó lett és talán
egy két ősz hajszál is megjelent de végül sikerült! :-)

Egy minimál konfigra törekedtem mert egyelőre a Spring-ből kizárólag a
JPA támogatást fogom használni (@PersistenceContext, @Transactional,
stb.). Érdekel a többi szolgáltatása is csak nem lehet egyszerre
mindenbe belevágni.

Azért találtam újdonságot a leveledben, köszönöm szépen! Ez a TimeWeaver
balhé mire jó? Illetve az én beállításomban a
<tx:annotation-driven mode="proxy" /> helyett
<tx:annotation-driven transaction-manager="transactionManager" /> van
megadva. Miben tér el ez a két beállíáts? Alkalmazások között átívelő
tranzakció kezelés van megvalósítva vele?

Másik kérdésem az volna, hogy példákban az látttam, hogy a
persistence.xml-ben nincsenek megadva az Entity class-ek. Ehez mit kell
beállítani, mert ha mellőzöm őket akkor nem találja meg az Entity-ket a
JPQL.