[Java lista] Spring 3.0.5 + Eclipselink 2.1.0 + Tocmat 6.x

chico at tisztanet.hu chico at tisztanet.hu
2010. Dec. 11., Szo, 16:01:40 CET

Szia!

>Azért találtam újdonságot a leveledben, köszönöm szépen! Ez a TimeWeaver
>balhé mire jó? Illetve az én beállításomban a
Lehet, hogy az újabb EclipseLink JPA implementációkoz már nem kell, de
nekem az volt a tapasztalatom, hogy ha nem volt beállítva, akkor a
query működött, de a store nem (spring-es annotációs
tranzakcióvezérlés esetén).

><tx:annotation-driven mode="proxy" /> helyett
><tx:annotation-driven transaction-manager="transactionManager" /> van
>megadva. Miben tér el ez a két beállíáts? Alkalmazások között átívelő
>tranzakció kezelés van megvalósítva vele?

Nincs különbség, a proxy mód az alapértelmezett (ugyanúgy a mint a
"transactionManager").

>Másik kérdésem az volna, hogy példákban az látttam, hogy a
>persistence.xml-ben nincsenek megadva az Entity class-ek. Ehez mit kell
>beállítani, mert ha mellőzöm őket akkor nem találja meg az Entity-ket a
>JPQL.

Én mindig megadom, az a biztos. a persistence.xml-ben van egy ilyen
property:
<exclude-unlisted-classes>false</exclude-unlisted-classes>
Ha nincs megadva, akkor (ha jól emlékszem) az alapértéle "true", azaz
csak a felsorolt osztályokat kezeli.

Üdv,
Chico