[Java lista] Spring 3.0.5 + Eclipselink 2.1.0 + Tocmat 6.x

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2010. Dec. 15., Sze, 10:47:56 CET

Helló!

Nem teljesen. A readOnly működése nem definit, és normálisan
dokumentálva sincs. Igazából egy tipp az alatta lévő rétegeknek. Pl. a
Hibernate-nek. És, hogy az alatta lévő réteg mit csinál vele, az
megint más kérdés. Főleg optimalizációra jó. Szóval nem fog másképp
működni, inkább gyorsabban.
Pl. itt egy cikk:
http://www.codeinstructions.com/2009/04/read-only-transactions-with-spring-and.html
De ha megnézed a comment-eket, ebben is van tévedés.
Szóval szerintem használd a tranzakciós attribútumokat, és a readOnly
működésére ne építs, tedd rá a read only műveletekre, és bízz benne,
hogy gyorsabb lesz. :)

Viczi