[Java lista] Spring 3.0.5 + Eclipselink 2.1.0 + Tocmat 6.x

Mariák Kálmán sirkalmi at kalmiesemese.hu
2010. Dec. 15., Sze, 10:48:16 CET

Sziasztok!

On Mon, 2010-12-13 at 11:04 +0100, chico at tisztanet.hu wrote:

> Valószínűleg igen.

Bizony kellett. :-)
Annak milyen jelentősége van, hogy a sok loadTimeWeaver közül melyiket
használom? Más példákban a ReflectiveLoadTimeWeaver-t láttam megadva.
Nálam ez elszállt valami kivétellel, ezért nem kisérletezetem vele
tovább. Az InstrumentationLoadTimeWeaver amit te is használsz szépen
működik.

A kölönbőző Service oszátlyokhoz egy picit bonyolultan jutok hozzá:
PersonServiceInterface personService =
(PersonServiceInterface)WebApplicationContextUtils.getWebApplicationContext(pageContext.getServletContext()).getBean(PersonServiceInterface.class);
Mint látható a PersonService osztályhoz csináltam egy interfészt, mert
valóban, mint ahogyan írtad ez nélkül nem működött a @Transactional
annotáció. Ezt még nem egészen értem, hogy miért kellett, egyelőre csak
elfogadom, hogy kell és kész.
Állítólag van egy egyszerűbb módszer is a getBean metódus hívásánál is.
Dependency injection alkalmazásával egyszerűbben is megkaparinthatom a
PersonService egy példányát. Ezt hogyan lehet megvalósítani?

A te páldádban egy @Repository entitást alkalmazol a JpaDataService
osztályon. Nekem egy @Service entitás van rajta és működik. Mi a
különbség a kettő között?

A @Component, @Scope és @Resource annotációkat már nem merem megkérdezni
mert félek visszaálnék a türelmetekkel. :-D

Köszi a válaszokat!

Mariák Kálmán
sirkalmi