[Java lista] jdbc oracle long

fisha fisha at freemail.hu
2010. Feb. 10., Sze, 12:32:48 CET

Hello!

Köszi! Ez egy fokkal valóban jobb megoldás, mert legalább a 0-ás értékek
nem vesznek el. Hülye vagyok, mert már máshol használtam is, csak kiment
a fejemből. Mondjuk macerában nem kevesebb, sajnos.
Úgy áltanosságban szerintetek nem volt mellényúlás, hogy a JDBC-ben
primitívekre csinálták meg a getter setter metódusokat?

Üdv,
Dani