[Java lista] jdbc oracle long

Godán Tamás gtom at freemail.hu
2010. Feb. 11., Cs, 19:32:01 CET

Hali!

Szerintem is marhaság, dehát ez van. A mostani projektünkben erre egy
CallableStatementWrapper és egy ResultSetWrapper osztályt használunk, ami a
belecsomagolt eredeti JDBC objektumhoz objektum típusú paraméterekkel és
visszatérési értékekkel operáló metódusokat ad. Ennek megvan az az előnye
is, hogy az ilyen if (wasNull)... meg setNull(...) illetve Oracle-specifikus
trükközések egy helyen vannak, illetve lehet logolni meg futásidőt mérni a
megfelelő helyeken.

üdv,
  Tamás