[Java lista] no container associated with application of type: ear

Olaj Péter peter.olaj at amkai.com
2010. Feb. 15., H, 14:51:01 CET

Sziasztok!

Egy eddig 2.1.1-es Glassfish-t használó Eclispe workspace-t, melyet 32
bites Java + Eclipse + XP alatt szerkesztettem, áttettem 64 bites Java +
Eclipse + Windows 7 alá, valamint 3-as Glassfish-t tettem alá. Elvileg
minden esetleges hibát kijavítottam, mert már nem jelzi a workspace,
viszont a deploy elszáll a tárgyban írt üzenettel. A google-ban csak
olyan bejegyzéseket találtam, ahol ugyanez a jelenség volt, de megoldást
nem írtak sehol.
Találkozott már valaki ezzel a hibával? Most úgyis ilyen Glassfish v2/v3
topic megy...

Péter