[Java lista] no container associated with application of type: ear

Gabor Szokoli szocske at gmail.com
2010. Feb. 15., H, 19:38:54 CET

Szia!

2010/2/15 Olaj Péter <peter.olaj at amkai.com>:
> Egy eddig 2.1.1-es Glassfish-t használó Eclispe workspace-t, melyet 32
> bites Java + Eclipse + XP alatt szerkesztettem, áttettem 64 bites Java +
> Eclipse + Windows 7 alá, valamint 3-as Glassfish-t tettem alá.

Elnezest a foldhozragadt megkozelitesert, de ha megprobalod egyesevel
vegrehajtani ezeket az amugy ortogonalis lepeseket, maris durvan
lecsokkentetted a problemateret :-)
Latatlanban azt gondolnam, hogy a glassfish3 halal modularis, es nalad
nem indult el az ejb container. Vagy nem tokeletes az EAR :-)
A beszedes nevu "verifier" utility-vel megprobalhatod ellenorizni,
korrektul sikerult-e osszeallitani az EAR-t:
http://weblogs.java.net/blog/sekhar/archive/2008/09/_when_migrating_1.html

Szocske (aki a kozeljovoben nem fog hivatasszeruen java-zni, es itt
fogja kielni magat)