[Java lista] eclipse galileo furcsasagok

zamek zamek at vili.pmmf.hu
2010. Feb. 22., H, 12:25:41 CET

hello,

Egy ev kihagyas utan ujra elo kellett vennem az Eclipse-t. Frissitettem
galileo-ra es elcsodalkoztam a szep uj "szolgaltatasain":

1. Ha egy forrasfile-ban raklikkelek egy metodusra, vagy debug kozben
egy masik forrasban levo metodust debugolok, akkor csak az a metodus
latszik az adott file-bol, semmilyen mas. :O Ha az egesz file-ra vagyok
kivancsi, akkor le kell zarnom, majd ujra megnyitnom. Nem hiszem el,
hogy ez valakinek hasznos!

2. ha raklikkelek a run vagy debug ikonra, akkor az aktualis editor
szerinti file-t akarja futtatni - legyen az akar egy xml! -.

Hogy lehet ezeket a bosszanto ostobasagokat kikapcsolni?

--
  thx,
E-Mail: zamek at vili.pmmf.hu