[Java lista] eclipse galileo furcsasagok

Zsombor gzsombor at gmail.com
2010. Feb. 22., H, 12:44:50 CET

2010/2/22 zamek <zamek at vili.pmmf.hu>

> hello,
>
> Egy ev kihagyas utan ujra elo kellett vennem az Eclipse-t. Frissitettem
> galileo-ra es elcsodalkoztam a szep uj "szolgaltatasain":
>
> 1. Ha egy forrasfile-ban raklikkelek egy metodusra, vagy debug kozben
> egy masik forrasban levo metodust debugolok, akkor csak az a metodus
> latszik az adott file-bol, semmilyen mas. :O Ha az egesz file-ra vagyok
> kivancsi, akkor le kell zarnom, majd ujra megnyitnom. Nem hiszem el,
> hogy ez valakinek hasznos!

Ez tuti nem default beállítás, legalábbis ilyet még nem láttam, de amúgy az
outline viewal kombinálva egész hasznosnak tűnik. Mindenesetre Window ->
Preferences -> Java -> Editor -> Only show the selected Java element -el
lehet ki be kapcsolni.

> 2. ha raklikkelek a run vagy debug ikonra, akkor az aktualis editor
> szerinti file-t akarja futtatni - legyen az akar egy xml! -.
>
> Hogy lehet ezeket a bosszanto ostobasagokat kikapcsolni?

Window -> Preferences -> Run/Debug -> Launching -> Launch Options alatt
állíts be egy szimpatikus megoldást.

Szerintem egyiket sem ördöngősség megtalálni :)

Zs