[Java lista] webapp restart - ServletContext attribute

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2010. Feb. 23., K, 19:28:41 CET

Szia,

igen, ez furcsa a servlet API-ban, hogy a replikációt és a
perzisztenciát kizárólag a session-re írja, a ServletContext-re nem.
JVM-enként egyedi értékek.
 When information needs to be shared between servlets running in a
distributed environment, the information should be placed into a session (See
Chapter SRV.7, "Sessions"), stored in a database, or set in an Enterprise
JavaBeans
TM component.
Ugyanez vonatkozik a perzisztenciára is.

Viczi